Acasa Despre Noi Servicii Medicale Echipa Medicala Galerie Foto Video Parteneri Contact MAGAZIN EN

Clinica Somesan - Servicii Medicale Baia Mare
 
Rezultate Medicale


Cod Acces:

Servicii Medicale
» Alergologie si Imunologie Clinica
» ATI
» Bronhoscopie
» Cardiologie
» Chirurgie Generala
» Chirurgie Pediatrica
» Chirurgie Plastica si Estetica
» Chirurgie Toracica
» Chirurgie Vasculara
» Consiliere nutritionala
» Dermatologie
» Diabet si Boli de Nutritie
» Diagnostic al Afectiunilor Mamare
» EMG + EEG
» Endocrinologie
» Endoscopie digestiva
» Epidemiologie
» Examinari medicale siguranta transporturilor
» Explorari functionale
» Farmacie cu Circuit Deschis
» Farmacie cu Circuit Inchis
» Fiziokinetoterapie - Recuperare
» Gastroenterologie
» Genetica Medicala
» Ginecologie
» Hematologie
» Laborator de Analize Medicale
» Masaj
» Maternitate
» Medicina Fizica si Balneologie
» Medicina Interna
» Medicina Muncii
» Nefrologie
» Neonatologie
» Neurochirurgie
» Neurologie
» Neurologie pediatrica
» Oftalmologie
» Oncologie
» ORL
» Ortopedie
» Ortopedie Pediatrica
» Pediatrie
» Pneumologie
» Pneumologie Pediatrica
» Psihiatrie
» Psihologie
» Radiologie Dentară
» Radiologie si Imagistica Medicala
» Reumatologie
» Sali de Operatie
» Sterilizare
» Stomatologie
» Stomatologie - Chirurgie BMF
» Unitate de Transfuzie Sanguina
» Urologie
Pagina Pacientului
Spot Audio Clinica Somesan
REGULI GENERALE DE IGIENÃ
 
• Numãrul maxim de vizitatori admisi la un pacient este de douã persoane.
• Se interzice vizitarea pacienților de cãtre persoanele care prezintã simptome ale unei boli infecto-contagioase (în special virozã respiratorie, boalã diareicã acutã, boalã eruptivã, etc.).
• La intrarea în sectie vizitatorii vor avea echipament de protectie asigurat de spital: halat sau pelerinã, botosei, iar în sectii de terapie intensivã, hemato-oncologie si mascã, bonetã.
• Se vor folosi circuitele si cãile de acces semnalizate pentru vizitatori.
• Vizitatorii nu vor determina pacientii sã iasã din incinta spitalului în tinuta de spital.
• Vizitatorii nu au voie:
     a. sã se aseze pe patul pacientului;
     b. sã atingã mesele de tratament, cãrucioarele de pansamente, echipamente sau aparatura medicalã; 
     c. sã atingã recipientele inscripționate cu mesaje avertizoare de risc, de exemplu pictograma de "risc biologic"
• Se vor respecta indicatiile medicului curant cu privire la alimentele permise, în functie de specificul afectiunii si al procedurilor de diagnostic sau tratament aplicate.
• Nu se vor aduce în spital alimente perisabile (creme, înghetatã, ouã de casã, lapte de casã, etc.).
• Nu se vor aduce flori pacientilor internati în sectii chirurgicale, obstetricã-ginecologie, de terapie intensivã, hemato-oncologie.
• Vizitatorii vor respecta indicațiile personalului medico-sanitar privitoare la mãsurile aplicate în situatii epidemiologice deosebite (carantinã, etc)
 
REGULI DE VIZITARE
 
Grija fata de pacienti este prima preocupare a clinicii noastre. Pentru a optimiza serviciile medicale si de asistenta , vizitarea pacientilor este limitata la un anumit program si de aceea ii rugam pe pacienti si pe vizitatori sa respecte orele de vizita dupa cum urmeaza:
 
Program pentru vizitatori
 
 
ZILNIC 13 - 14 și 18 - 20
 
 
Vizitele sunt interzise in afara orelor de mai sus. Durata unei vizite este limitată la 60 de minute. 
In cazul aparitiei virozelor respiratorii din sezonul rece sau altor afectiuni transmisibile programul vizitelor se poate restrictiona sau interzice, in functie de hotararea conducerii clinicii.
 
Vizitele care se fac in afara acestui program, numai in cazuri speciale, pot fi stabilite cu personalul medical al sectiei (medicul sef de sectie, medicul curant) prin solicitarea unui bilet de voie. In aceasta situatie aveti nevoie de halat de protectie si papuci.
 
Copiii care isi viziteaza rudele in spital trebuie sa fie insotiti si supravegheati tot timpul de catre un adult. Vizitatorilor li se cere sa ia la cunostinta regulile de igiena a mainilor si sa accepte sfaturile personalului din spital in legatura cu protocolul de prevenire a infectiilor. 
 
Daca sunteti racit, aveti gripa sau nu va simtiti bine, este indicat sa nu faceti vizite in spital (la nevoie masca de protectie)
 
PROCEDURI DE EXTERNARE
 
Momentul si ziua externarii va vor fi anuntate cu o zi inainte de medicul curant , lucru ce va permite sa va puneti la punct cu cele necesare externarii:
 
• Anuntati-va familia sau ruda cea mai apropiata de externarea dvs.. Daca nu aveti mijloace personale (telefon mobil) pentru acest lucru, solicitati ajutorul personalului spitalului;
• Solicitati biletul de externare in dublu exemplar – cu una din copii urmand sa va prezentati la medicul de familie pentru inregistrare si eliberarea eventualelor retete medicale sau concediu medical.
• Interesati-va daca aveti nevoie de o programare la Ambulatoriu sau de tratament prelungit
 
OBIECTE NECESARE LA INTERNARE
 
• Lista medicatiei curente, inclusiv medicamentele naturiste sau fara prescriptie pe care le luati, astfel incat sa avem o imagine completa a anamnezei
 
Obiectele si materialele necesare igienei dvs. personale in spital:
• Crema si aparat de barbierit ;
• Pieptene si perie de par ;
• Prosop si sapun ;
• Periuta si pasta de dinti ;
• Pijamale / camasa de noapte ;
• Halat si papuci ;
 
Obiectele de valoare nu se pastreaza cu dvs. in spital: Spitalul nu isi asuma responsabilitatea pentru obiectele de valoare ca de exemplu bani, bijuterii si alte bunuri personale. Pacienii sunt rugati sa trimita acasa prin intermediul rudelor bunurile personale, inclusiv obiectele de valoare, bijuteriile si documentele importante. Pastrati numai sume mici de bani (suficienti pentru cheltuieli zilnice, sau eventual pentru acoperirea cheltuielilor ocazionate de drumul de intoarcere de la spital acasa).
 
Nu uitati! Comunicati personalului spitalului numele, adresa si numarul de contact ale rudei dvs. cea mai apropiata.
 
OBLIGATIILE PACIENȚILOR
 
1. Să respecte regulile de acces, de conduită şi disciplină ale spitalului, regulile şi orarul de vizitare.
 
2.Să nu producă zgomote puternice, de orice natură (incluzând aici şi sonorul echipamentului audio-video sau aparatelor de comunicaţii), şi să nu iniţieze acţiuni care pot produce disconfort pacienţilor internaţi şi celorlalte persoane din jur.
 
3.Să nu introducă în spital echipamente electronice fără acordul prealabil, scris, al medicului şef de secţie sau al asistentului şef.
 
4.Să nu fumeze în incinta spitalului, să nu consume sau să introducă în spital băuturi alcoolice ori substanţe periculoase sau interzise de lege.
 
5.Să păstreze curăţenia în spaţiile comune şi saloane.
 
6. Pe durata spitalizării, să poarte echipamentul dat de spital şi să nu părăsească incinta spitalului în această ţinută.
 
7.Să respecte intimitatea şi confidenţialitatea persoanei, viaţa privată şi programul celorlalţi pacienţi, inclusiv ale personalului medical.
 
8.Să utilizeze cu atenţie şi să nu deterioreze bunurile spitalului, precum şi bunurile aflate în proprietatea altor persoane, dacă este cazul.
 
9.Să asigure individual paza şi protecţia bunurilor personale de valoare pe care le introduc în spital, asumându-şi întreaga responsabilitate cu privire la acestea.
 
10.Să ofere personalului medical toate informaţiile relevante pe care le deţin despre starea de sănătate proprie, precum şi informaţiile de orice altă natură (apartenenţa religioasă, valori şi cutume culturale, etnice etc.) care pot afecta sau influenţa îngrijirea medicală şi serviciile conexe furnizate de către spital.
 
11.Să ofere informaţii exacte şi complete în legătură cu spitalizările anterioare, detaliile personale şi de sănătate, inclusiv regimuri alimentare şi stil de viaţă.  
 
12.Să solicite personalului medical informaţii detaliate cu privire la starea individuală de sănătate, investigaţiile şi analizele realizate, diagnosticul stabilit şi tratamentul propus, înainte de a îşi da consimţământul faţă de orice procedură şi act medical pe care îl acceptă.
 
13.Să respecte cu stricteţe planul de tratament şi să discute despre orice schimbare pe care o doresc sau care intervine din cauze externe, cu medicii curanţi sau cu medici din aceeaşi arie de specializare cu cei care au stabilit tratamentul.
 
14.Să îşi asume întreaga responsabilitate pentru consecinţele ce apar în cazul refuzului de a urma tratamentul, instrucţiunile şi recomandările personalului medical.
 
15.Să informeze personalul medical, întocmai şi la timp, cu privire la orice manifestare sau reacţie la tratamentul sau medicamentele prescrise.
 
16.Să informeze personalul medical şi să solicite sprijin pentru orice nelămuriri şi întrebări cu privire la documentele medicale.
 
17. Sa achite coplata.
 
18. Să achite contravaloarea serviciilor medicale în cazul în care nu este asigurat în sistemul de asigurări sociale de sănătate.
 
DREPTURILE PACIENTILOR
 
Conform Legii drepturilor pacientilor nr.46 / 2003:
 
1. Pacientii au dreptul la îngrijiri medicale de cea mai inalta calitate de care societatea dispune, în conformitate cu resursele umane, financiare si materiale.
 
2. Pacientul are dreptul de a fi respectat ca persoana umana, fara nici o discriminare.
 
3. Pacientul are dreptul de a fi informat cu privire la serviciile medicale disponibile, precum si la modul de a le utiliza.
 
4. Pacientul are dreptul de a fi informat asupra identitatii si statului profesional al furnizorului de servicii de sanatate.
 
5. Pacientul internat are dreptul de a fi informat asupra starii sale de sanatate, a interventiilor medicale propuse, a riscurilor potentiale ale fiecarei proceduri, a alternativelor existente la procedurile propuse, inclusiv asupra neefectuãrii tratamentului si nerespectãrii recomandãrilor medicale, precum si cu privire la date despre diagnostic si prognostic.
 
6. Pacientul are dreptul de a decide dacã mai doreste sa fie informat in cazul in care informatiile prezentate de medic i-ar cauza suferinta. Informatiile se aduc la cunostinta pacientului intr-un limbaj respectuos, clar, cu minimalizarea terminologiei de specialitate.
 
7. Pacientul are dreptul de a cere in mod expres sa nu fie informat si de a alege o alta persoana care sa fie informata in locul sau.
 
8. Rudele si prietenii pacientului pot fi informati despre evolutia investigatiilor, diagnostic si tratament, cu acordul pacientului.
 
9. Pacientul are dreptul de a cere si a obtine o alta opinie medicala.
 
10. Pacientul are dreptul sa solicite si sa primeasca, la externare, un rezumat scris al investigatiilor, diagnosticului, tratamentului si ingrijirilor acordate pe perioada spitalizarii.
 
11. Pacientul are dreptul sa refuze sau sa opreasca o interventie medicala asumandu-si, in scris, raspunderea pentru decizia sa; consecintele refuzului sau ale opririi actelor medicale trebuie explicate pacientului.
 
12. In cazul in care pacientul necesita o interventie medicala de urgenta consimtamantul reprezentantului legal nu mai este necesar.
 
13. Consimtamantul pacientului este obligatoriu pentru recoltarea, pastrarea, folosirea tuturor produselor biologice prelevate din corpul sau, în vederea stabilirii diagnosticului sau a tratamentului cu care acesta este de acord.
 
14. Consimtamantul pacientului este obligatoriu in cazul participarii sale in invatamantul medical clinic si la cercetarea stiintifica.
 
15. Pacientul nu poate fi fotografiat sau filmat intr-o unitate medicala fara consimtamantul sau, cu exceptia cazurilor in care imaginile sunt necesare diagnosticului sau tratamentului si evitarii suspectarii unei culpe medicale.
 
16. Toate informatiile privind starea pacientului, rezultatele investigatiilor, diagnosticul, prognosticul, tratamentul, datele personale sunt confidentiale.
 
17. Informatiile cu caracter confidential pot fi furnizate numai in cazul in care pacientul isi da consimtamantul explicit sau daca legea o cere in mod expres.
 
18. Pacientul are acces la datele medicale personale.
 
19. Pacientul poate beneficia de sprijinul familiei, al prietenilor, de suport spiritual, material si de sfaturi pe tot parcursul ingrijirilor medicale.
 
20. Pacientul internat are dreptul si la servicii medicale acordate de catre un medic acreditat din afara spitalului.
 
21. Pacientul are dreptul la îngrijiri medicale continue pana la ameliorarea starii sale de sanatate sau pana la vindecare.
 
22. Pacientul are dreptul sa beneficieze de asistenta medicala de urgenta, de asistenta stomatologica de urgenta si de servicii farmaceutice, in program continuu.
 
 
 
FURNIZORI  INGRIJIRI LA DOMICILIU IN CONTRACT  CU CAS MM 2017
         
         
Nr.crt. Nume unitate Adresa Telefon E_mail
1 ASOCIAŢIA ORG.CARITAS A DIECEZEI SATU MARE Baia Mare, str.G.Cosbuc, nr.38 0762253144
2 FUNDATIA CRUCEA ALB  GALBENA Baia Mare, str.Progresului, nr.17 0262211211
3 MEDHELP SRL Baia Mare, str.Dobrogei, nr.1 0362415333
4 INGRIJIRI LA DOMICILIU ALINA & AJUTA SRL Sighetu Marmaţiei, str.Iuliu Maniu, nr.37/10 0262310043
5 AVEPOP MEDICAL S.R.L. Baia Mare, str.Bogdan Voda, nr.9/3 0262430305
6 SC FORTIS DIAGNOSIS CENTER SRL Baia Mare, bd.Republicii, nr.41/1 0362805506
7 SC ÎNGRIJIRI DUNCA SRL Viseu de Jos, str.Principală, nr.1120 0755869295
8 SC HELP AND CARE MEDICAL SRL Baia Mare, str.dr.Ghe.Bilaşcu, nr.6/4 0741156651
9 SC BOBIŢĂ PROD-COM SRL Baia Mare, str.Trompetei, nr.2 0262214844
10 SC ARI MED ESTET SRL Baia Mare, bd.Republicii, nr.5 0746257728
11 SC OAMENI PENTRU SANATATE Seini, str.Mihai Eminescu nr.26A 0773924349
12 SAMARITEANUL SANITAR Bistra, nr.146A 0787-858585
13 ASOC. DEZV.COMUNITARA TARA CODRULUI Oarta de Jos, nr.208 0764012403

 

LISTA UNITATI SANITARE COLABORATOARE
           
Nr.crt. Nume unitate Adresa Telefon E-mail Website
1 Spitalul Jud. de Urgenţă
"Dr.C.Opriş" 
Baia Mare,
Str.G.Coşbuc, nr.31
004-0262275340 directiune@spitaljbm.ro www.spitaluljudeteanmm.ro
2 Spital Boli Infectioase şi
Psihiatrie Baia Mare
Baia Mare,
str. V. Lucaciu, nr.72
004/0262216601 www.sbidvp.ro
3 Spitalul de Pneumoftiziologie
Dr."N. Ruşdea" Baia Mare
Baia Mare,
str. V. Babes, nr. 34
0040-262275995 statistica@spitalpneumobaiamare.ro www.spitaltbc.ro
4 Spitalul Municipal
Sighetu Marmaţiei
Sighetu Marmaţiei,
Str.Avram Iancu, nr.22
0040-262311787 www. spitalsighet.ro
5 Spital de Psihiatrie Cavnic Cavnic, str.Unirii, nr.4 004/0262295785  
6 Spitalul de Recuperare
Borşa
Borsa,
str. Floare de Colt, nr. 1
0040-262342120 spital_borsa@yahoo.com www.spitalrecuperare.ro
7 Spitalul Orăşenesc
Tg. Lăpuş
Târgu Lăpuş,
str. Tineretului nr. 9 -11 
004/0262384324 www.spitallapus.ro
8 Spitalul Orăşenesc
Vişeu de Sus
Viseu de Sus,
str. 22 Decenmbrie, nr.1
004-262353340 www.spitalviseu.ro
9 Centrul Medical Catalina Coltau, nr. 1/L 004/0362412951  

 

 

 

 

CERTIFICATE DE CONFORMITATE IN DOMENIUL MEDICAL

 

PROGRAMUL AMBULATORIULUI DE SPECIALITATE

 

TARIFE PRACTICATE IN SERVICIILE MEDICALE DE STOMATOLOGIE

SPECIALITATI MEDICALE IN CONTRACT CU CASA DE ASIGURARI DE SANATATE

 

 

Tur Virtual
Clinica Somesan - Tur Virtual
Vizitati acum in mod virtual Clinica Somesan
Contact
Adresa:
Aleea Mărăşti Nr. 1
Baia Mare, Maramures

Telefon:

Tel. 0751.229.475
Tel. 0362.415.521
Tel. 0362.415.535
Fax: 0362.415.540

Luni- Vineri: 7-20
Sambata: 7-15

(inclusiv Laboratorul de analize medicale cu eliberare rezultate in aceeasi zi)

Email:

 
 
Activitate Stiintifica
» ACTIVITATE STIINTIFICA LA CLINICA SOMESAN
» PROGRAMUL MARAMEDICA 2015
» WORKSHOP ELASTOCONT - Baia Mare 13 septembrie 2014
» CONFERINTA DE PNEUMOLOGIE INSPIR - IASI 11 - 13 septembrie 2014
» SCOALA NATIONALA DE VARA - SUIOR 2014
» MARAMEDICA - Februarie 2014
 
Noutati
» MENTENANȚA CALL-CENTER
» PACHETE ANALIZE MEDICALE - OFERTE!
» CHESTIONAR SATISFACTIE CLIENTI
» ANGAJARE ASISTENTI MEDICALI
» PROGRAM DE SARBATORI - RUSALII
» SERVICII MEDICALE IN CONTRACT CU CASA DE ASIGURARI - valabile de la data de 1 aprilie 2017
» SERVICII DE MATERNITATE SI NEONATOLOGIE
» Eliberare permis auto si portarma
» CONSULTATII ENDOCRINOLOGIE
» CHIRURGIA OCHIULUI
 

Copyright © 2019 ClinicaSomesan.ro ceasuri replica